HYDRON – sklep internetowy
    Do darmowej wysyłki zostało Ci:
do kasy suma: 0,00 zł

Wyszukiwarka produktów

wyszukiwarka zaawansowana
HYDRAULIKA SIŁOWA - SKLEP i HURTOWNIA
zwrot towaru14-dni na zwrot  
darmowa dostawadarmowa dostawa od 100 zł
telefon HYDRON+48 67 350 53 69 e-mail HYDRONkontakt@hydron.com.pl
polski / Polska
 
 
Gwarancja jakości złączek i węży

Gwarancja
jakości

Towary najwyższej jakości z certyfikatami, świadectwami. 

czytaj więcej

Wysyłka towaru

Szybka
realizacja

Błyskawiczna wysyłka towaru tego samego dnia co zamówienie. 

czytaj więcej

Dostawa towaru

Tania dostawa towaru

Transport gratis od 100zł! Kurier GLS, DPD, paczkomaty ... 

czytaj więcej

Płatności online

Szybkie
płatności online

Szybki przelew online, BLIK, karta kredytowa lub pobranie.

czytaj więcej

Bezpieczne zakupy

Bezpieczne
zakupy

Możliwość zwrotu standardowych towarów do 14 dni.

czytaj więcej

Sprawdzenie towaru

wróć do : FAQ - najczęściej zadawane pytania

Sprawdzenie towaru po otrzymaniu

Jeżeli braki towarowe powstały z naszej winy lub uszkodzenie powstało poprzez złe ( nieodpowiednie )  zapakowanie towaru przez magazyn wówczas oddajemy pieniądze lub dosyłamy brakujący towar. 

Jeżeli towar uległ uszkodzeniu w trakcie transportu a klient ma protokół uszkodzenia od kuriera - oddajemy pieniądze lub dosyłamy nowy towar. 

 

Towar pakowany jest pod nadzorem kamer

Pamiętaj - towar pakowany jest pod nadzorem kamer, możemy sprawdzić na monitoringu czy i w jakiej ilości towar został zapakowany do paczki.  Nagrania z pakowania przechowywane są przez okres 14 dni roboczych od daty pakowania. 

 

 

Towar jest odpowiednio zapakowany 

Towar pakujemy w taki sposób aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem, zgubieniem ( każdy asortyment pakujemy w mocne woreczki z grubej foli ). Karton zabezpieczamy folią stretch na zewnątrz, cała paczka spięta jest dodatkowo taśmą polipropylenową. Więcej na temat pakowania

 

Uszkodzenie przesyłki  - co zrobić w przypadku braków towarowych lub uszkodzenia towaru

W jaki sposób sprawdzić towar przy odbiorze

Ile mamy czasu na zgłoszenie reklamacyjne? Najlepiej jest zgłosić się niezwłocznie do kuriera jeszcze tego samego dnia, nie później niż 48 godzin od doręczenia, a także pisemnie - na ogół nie później niż 7 dni od daty przyjęcia przesyłki. Jeżeli stwierdziłeś braki towarowe lub uszkodzenie / zniszczenie towaru sporządź jak najszybciej protokół szkody z kurierem oraz poinformuj nas o tym jak najszybciej ( wyślij do nas emaila ) 

Uszkodzona przesyłka kurierska — co zrobić?

Odebrałeś paczkę, ale zauważasz uszkodzenia w opakowaniu? Masz podejrzenia, że towar znajdujący się w środku mógł zostać uszkodzony? Oto co powinieneś zrobić, jeśli stan paczki budzi Twoje wątpliwości.

  • Zbadaj paczkę — udokumentuj uszkodzenia

Jeśli odbierzesz paczkę i zauważysz wgniecenie pudełka, bądź po otwarciu znajdziesz uszkodzony przedmiot — to jest czas na działanie! Przede wszystkim rób zdjęcia, aby udokumentować paczkę zaraz po dostawie. W tym przypadku nagrywanie procesu otwierania paczki jest jak najbardziej wskazane. 

Pamiętaj ! 

Kurier nie umożliwi zobaczenia przesyłki bez wcześniejszego podpisania potwierdzenia doręczenia. Paczkę można sprawdzić (a nawet trzeba), dopiero po podpisaniu dokumentu. Każde zauważalne uszkodzenie będzie wymagało spisania protokołu. Zachowanie tej procedury może znacznie ułatwić sprawę i zaoszczędzić Twój czas. Zgłoszone roszczenie powinno zawierać szczegóły dostawy, zdjęcia zarówno uszkodzonego przedmiotu jak i opakowania, protokół szkody oraz wszelką dokumentację uzupełniającą.

Jak złożyć reklamację z tytułu uszkodzenia/ubytku przesyłki ?

To my jako dostawca towaru występujemy do przewoźnika z reklamacją. W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie niżej wskazanych dokumentów:

  • krótki opis co zostało uszkodzone wraz z z numerem faktury, nazwą firmy 
  • kopia sporządzonego z kurierem protokołu szkody - protokół powinien zostać sporządzony w terminie do 7 dni od daty doręczenia.
  • zdjęć uszkodzeń
  • zdjęć opakowania zewnętrznego, zabezpieczeń wewnętrznych wraz z opisem ( jeżeli uszkodzenie jest wynikiem zaniedbania przy pakowaniu przez nas ) 

Zapamiętaj : protokół szkody jest podstawą przy uszkodzeniu powstałym w trakcie transportu. 

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15

Prosimy zamawiać przez sklep lub : kontakt@hydron.com.pl 

Masz problem ze znalezieniem towaru ?  Tel. (67) 350 53 69 

kom. 535 546 903 (Mateusz)  kom. 574 407 377 (Krzysztof)

Zaproszenie na targi :

zaproszenie na targi Hannover Messe 2025 - HYDRON po raz kolejny jako wystawca

Infolinia - zapytaj, zamów

DZIAŁ HANDLOWY

 Tel. +48 (67) 350 53 69

Bezpłatna pomoc i doradztwo w zakresie doboru elementów. Składanie zamówień telefonicznych. Pracujemy w godzinach 7-15 od poniedziałku do piątku, sobota 7-12. Specjaliści od hydrauliki siłowej

specjalista do spraw hydrauliki siłowej

Mateusz

tel. +48 (67) 350 53 69
kom. +48 535 546 903
mateusz@hydron.com.pl

inżynier Krzysztof Czernecki

Krzysztof

tel. +48 (67) 350 53 69
kom. +48 574 407 377
krzysztof@hydron.com.pl

   Doradca hydrauliki siłowej

Rafał 

tel. +48 (67) 350 53 69
kom. +48 575 402 207  
rafal@hydron.com.pl
   doradca klienta do spraw hydrauliki siłowej

Marek

tel. +48 (67) 350 53 69
kom. +48 535 144 571
marek@hydron.com.pl

   Doradca w zakresie doboru elementów hydrauliki siłowej

Łukasz

dział handlowy
Tel. (67) 350 53 69 
lukasz@hydron.com.pl

 Przemysław

Przemysław

dział handlowy
Tel. (67) 350 53 69 
przemyslaw@hydron.com.pl

 Marcin Sobczak

Marcin 

tel. +48 (67) 350 53 69
kom. +48 530 454 305 
marcin@hydron.com.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl