wróć do : FAQ - najczęściej zadawane pytania
Sprawdzenie towaru po otrzymaniu
Jeżeli braki towarowe powstały z naszej winy lub uszkodzenie powstało poprzez złe ( nieodpowiednie ) zapakowanie towaru przez magazyn wówczas oddajemy pieniądze lub dosyłamy brakujący towar.
Jeżeli towar uległ uszkodzeniu w trakcie transportu a klient ma protokół uszkodzenia od kuriera - oddajemy pieniądze lub dosyłamy nowy towar.
Towar pakowany jest pod nadzorem kamer Pamiętaj - towar pakowany jest pod nadzorem kamer, możemy sprawdzić na monitoringu czy i w jakiej ilości towar został zapakowany do paczki. Nagrania z pakowania przechowywane są przez okres 14 dni roboczych od daty pakowania.
|
||
Towar jest odpowiednio zapakowany Towar pakujemy w taki sposób aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem, zgubieniem ( każdy asortyment pakujemy w mocne woreczki z grubej foli ). Karton zabezpieczamy folią stretch na zewnątrz, cała paczka spięta jest dodatkowo taśmą polipropylenową. Więcej na temat pakowania.
|
Uszkodzenie przesyłki - co zrobić w przypadku braków towarowych lub uszkodzenia towaru
W jaki sposób sprawdzić towar przy odbiorze
Ile mamy czasu na zgłoszenie reklamacyjne? Najlepiej jest zgłosić się niezwłocznie do kuriera jeszcze tego samego dnia, nie później niż 48 godzin od doręczenia, a także pisemnie - na ogół nie później niż 7 dni od daty przyjęcia przesyłki. Jeżeli stwierdziłeś braki towarowe lub uszkodzenie / zniszczenie towaru sporządź jak najszybciej protokół szkody z kurierem oraz poinformuj nas o tym jak najszybciej ( wyślij do nas emaila )
Uszkodzona przesyłka kurierska — co zrobić?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15
Prosimy zamawiać przez sklep lub : kontakt@hydron.com.pl
Masz problem ze znalezieniem towaru ? Tel. (67) 350 53 69
kom. 535 546 903 (Mateusz) kom. 574 407 377 (Krzysztof)
DZIAŁ HANDLOWY
Tel. +48 (67) 350 53 69
Bezpłatna pomoc i doradztwo w zakresie doboru elementów. Składanie zamówień telefonicznych. Pracujemy w godzinach 7-15 od poniedziałku do piątku, sobota 7-12. Specjaliści od hydrauliki siłowej.
Mateusz tel. +48 (67) 350 53 69 |
|
Krzysztof tel. +48 (67) 350 53 69 |
|
Rafał tel. +48 (67) 350 53 69kom. +48 575 402 207 rafal@hydron.com.pl |
|
Marek tel. +48 (67) 350 53 69 |
|
Łukasz dział handlowy |
|
Przemysław dział handlowy |
|
Marcin tel. +48 (67) 350 53 69 |